Darmowa lista To Do do druku

Przez bloga przewija się regularnie temat dotyczący zarządzania czasem i sposobów pozwalających na uporządkowanie swojego życia. Nigdy też nie przepadałam za nudną teorią, którą niby większość rozumiała, ale jeżeli było trzeba wprowadzić teorię w życie to już "o przepraszam - nie da się".

Dlatego też postanowiłam przygotować dla Was małego gratisa w postaci szablonu listy To Do, który możecie spokojnie pobrać, wydrukować i korzystać do woli. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie najodpowiedniejszym formatem jest A5 (format standardowego zeszytu), choć i A4 nie wygląda źle. Jak widać na załączonym obrazku, nie jestem mistrzem fotografii (jak na Panią Niedoskonałą przystało), aczkolwiek zapewniam, że wydrukowana lista To Do wygląda zdecydowanie lepiej. Zresztą - sprawdźcie sami! :)


>> Darmową listę To Do w postaci PDF możecie pobrać TUTAJ. <<


Choć zapewne dla większości z Was lista zadań to "oczywista oczywistość" to mimo wszystko polecam przeczytać wcześniejszy wpis poświęcony w całości sztuce planowania i liście To Do. Jeżeli preferujecie mobilne zarządzanie listą zadań to znajdziecie tam również i spis aplikacji, z którymi warto się zapoznać.


Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dacie mi znać w komentarzach poniżej czy:
  • tego typu gratisy chcielibyście widywać na blogu częściej,
  • powinnam coś zmienić / poprawić lub nad czymś popracować,
  • jak sprawuje się moja To Do lista w Waszym codziennym planowaniu zadań.




PS. Proszę o wyrozumiałość - to moja pierwsza próba przygotowania tego typu listy do wydruku w tej postaci. Zazwyczaj sama tworzę bazgrołowate listy korzystając z długopisu, kartki papieru i flamastra. :)